Skip to content
Tuinpark BuikslotermeerTuinpark Buikslotermeer
  • Home
  • Informatie voor Tuinders
  • Tuinkrant
  • Activiteiten
    • Activiteiten
    • Wandeling op tuinpark
  • Organisatie
    • ALV
    • Bestuur
    • Commissies
    • Agenda commissies
    • Statuten en reglementen
    • Algemeen werk
    • Natuurlijk tuinieren
    • Winkel
    • Clubhuis
  • Inschrijfformulier
  • Contact

How can we help you?

Flora en Fauna

  • (Bestrijden van) Japanse duizendknoop
  • (Bestrijden van) ratten
  • Composteren
  • Moestuin

Informatie voor Tuinders

  • (Bestrijden van) Japanse duizendknoop
  • (Bestrijden van) konijnen
  • Algemeen werk
  • Beschoeiing onderhouden/vervangen
  • Bouwaanvragen
  • Buitenkeuken
  • Calamiteiten, inbraak en (melden) schades
  • Clubhuis
  • Composteren
  • Diefstal (voorkomen) en aangifte doen
  • EHBO
  • Elektra aansluiting
  • Elektriciteitsnet – kosten
  • Gasflessen en -slangen
  • Gebruik van machines en aggregaten
  • Gemotoriseerd verkeer
  • Hertaxatie tuinhuis
  • Houtkachels
  • Huisdieren
  • Huisvuil en afval
  • Illegale bewoning
  • Kappen of snoeien van bomen
  • Legionella in de waterleiding
  • Materialen
  • Melding overlast bij gemeente
  • Meterstanden
  • Mijn Tuin
  • Moestuin
  • Ontheffing aanvragen
  • Overlijden
  • Post
  • Riolering
  • Rook- en koolmonoxidemelders plaatsen
  • Schonen en baggeren van de sloten
  • Schouw
  • Snoeigereedschap, snoeiafval en tuinaarde
  • Toegangshekken
  • Tuin afsluiten
  • Tuin opzeggen
  • Tuin overnemen
  • Verzekeringen tuinhuisjes en overige opstallen
  • Waterleidingprotocol
  • Waterspeelplaats
  • Waterstand
  • Werkbeurten
  • Winkel
  • Winterbewoning
  • Zwemmen
View Categories
  • Home
  • Docs
  • Informatie voor Tuinders
  • Mijn Tuin

Mijn Tuin

1 min read


Sinds 2021 is het ledenportaal Mijn tuin van de Bond van Volkstuinders in gebruik genomen.

De informatie over het tuinder-lidmaatschap en de bijbehorende tuin is direct door tuinders zelf terug te lezen op Mijn Tuin. Veel gegevens zijn ook voortaan zelf in te vullen of te wijzigen, zoals b.v. het nieuwe woonadres na een verhuizing.

Handleiding

  • Inloggen via https://mijntuin.bondvanvolkstuinders.nl. 
  • Gebruikersnaam is uw e-mailadres dat bekend is bij de Bond en waarop u ook uw facturen ontvangt. 
  • Indien u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u deze opnieuw aanmaken via de knop ‘wachtwoord opvragen’:
  • Als u de inloggegevens niet heeft, kunt u deze bij de Bond opvragen: financien@bondvanvolkstuinders.nl.

Welke informatie is te vinden op Mijn Tuin?

Mijn Tuin bestaat uit de volgende drie pagina’s

  1. Home
  2. Mijn gegevens
  3. Mijn tuin
  1. Home

Via Home geef je een aantal zaken door die vervolgens verder in behandeling worden genomen door de Bond van Volkstuinders en/of je eigen tuinpark. Het betreft:

  • Melden van schades na een inbraak, brand of storm
  • Doorgeven of wijzigen van je partner-tuinder
  • Doorgeven van automatische incasso
  • Indienen van een declaratie wanneer je kosten hebt gemaakt voor de bond of voor je tuinpark

Ook staan bij Home een aantal handige documenten zoals een schadeformulier en (lege) bouwtekeningen.

  1. Mijn gegevens

Op mijn gegevens staan je persoonlijke gegevens (naam, adres, geboortedatum, naam partner-tuinder e.d.). Ook vind je hier alle facturen en welk bedrag er eventueel nog openstaat.

Via de knop ‘Aanpassen’ verander je zelf je woonadres, telefoonnummer of emailadres.

Sommige tuinparken houden hier de werk/tuinbeurten bij; je ziet dan precies welke beurten je al gedraaid hebt. Wanneer er niets is ingevuld, wordt de administratie van de werk/tuinbeurten op een andere manier gedaan en kun je dit dus negeren.

  1. Mijn tuin

Op mijn tuin staat informatie over de tuin (oppervlakte, verzekeringsgegevens, bouwtekeningen etc.).  Klik voor deze informatie op de balk met het fotootje.

Wanneer je recentelijk van tuin geruild bent, kunnen hier (tijdelijk) twee tuinen staan.

Op deze pagina vul je ook de jaarlijkse meterstanden in voor water en/of elektra.

Onderaan alle pagina’s, in de tab ‘Dossier’, staan documenten die eerder door de Bond van Volkstuinders of het tuinpark aan je verstuurd zijn zoals nieuwsbrieven en bouwtekeningen.

Tot slot

Geen enkel tuinpark is hetzelfde en dat betekent dat niet alle rubrieken die genoemd worden op Mijn Tuin ook voor alle tuinparken van toepassing zijn; in dat geval is er niets bij betreffende rubriek ingevuld. Het betreft de rubrieken parkeervergunningen, winterbewoning, werk/tuinbeurten, borgen, baggeren, meterstanden en schouw.

Lukt het niet om Mijn Tuin te activeren of andere vragen?

Mail dan naar financien@bondvanvolkstuinders.nl

Wat vind u van dit artikel?
Deel dit Artikel :
  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • Pinterest
Feedback? Wij horen dat graag!

Hoe kunnen we helpen?

Updated on 03/01/2023
(Bestrijden van) konijnen
Tuinpark Buikslotermeer

Tuinpark Buikslotermeer
Volendammerweg 305
1027EA Amsterdam
bestuur@tuinparkbuikslotermeer.nl

Links

  • Bond van Volkstuinders
  • AVVN
  • Vroegop

Ledeninformatie

  • Schade melden
  • Mijn Tuin
  • Algemeen werk

© 2025 Tuinpark Buikslotermeer

Disclaimer Privacy Cookies
  • Home
  • Informatie voor Tuinders
  • Tuinkrant
  • Activiteiten
    • Activiteiten
    • Wandeling op tuinpark
  • Organisatie
    • ALV
    • Bestuur
    • Commissies
    • Agenda commissies
    • Statuten en reglementen
    • Algemeen werk
    • Natuurlijk tuinieren
    • Winkel
    • Clubhuis
  • Inschrijfformulier
  • Contact
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}